Här kommer lite gamla alster som jag gjort för länge sedan. Gillade att fota människor. Så olika personligheter och utseenden. Med stora och små drömmar. Dagdrömmar? Framtidsdrömmar? Vilka är tankarna? Vad är det dom ser?
2 kommentarer:
Anonym
sa...
vad du kan du är fantastisk. Vad ylvis är söt. Kramar från en som saknar er.Challan
2 kommentarer:
vad du kan du är fantastisk.
Vad ylvis är söt.
Kramar från en som saknar er.Challan
Åh, de här minns jag!! :-)
Skicka en kommentar