onsdag, januari 17

Tillbaka igen!

Då har man varit sjuk igen, tråkigt! Förkyld och feber inget att rekomendera. Har legat hemma sön-onsdag helt utslagen. En tråkig start på det nya året.
Fast i lördags var det äntligen dax igen för att träffa de efterlängtade vännerna som varit och njutit av varm sol och bad. Fick även en tripp till Sigtuna för att se deras framtida lya. Skönt och kul att ha er hemma igen.
Lite inspiration till Challans & Antes stora badrums projekt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lisette,
Det var roligt att vi stötte på varandra i jul, det var så länge sedan vi sågs. Krya på dig.
Varma hälsningar från Pernilla

Hanna sa...

Ta hand om er fina ni! Kram från Backevägen!

Anonym sa...

Tack för ditt stöd av vårat projekt nu har vi andra på gång oxå, fin gunga det skulle va mysigt.Ha det och krya på dig älskar dig kram Challan.

Anonym sa...

Tack för senast och för att vi fick låna er lägenhet när ni var borta, det var värt mycket för oss.

Ser att du har varit förkyld med feber, det var ju tråkigt, men vi börjar också känna oss lite´ hängiga. Hoppas att vi inte får samma som du har haft.

Många kramar till er båda från Pappa och Maj-Lis.