fredag, mars 23

Logga?!

Det efterlyses en logga på saker som jag gör, inte vet jag om det behövs?! Kanske skulle det vara kul? På saker som jag syr kanske? Har i alla fall försökt mig på nåt och behöver lite smakråd, har en favorit men låt höra era tankar. Färg?Form?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en bra grej, för man bär det med stolthet om man har nåt gjort av dig.
Loggan i mitten var nog snyggast.
Ha det vi hörs kram challan

Hanna sa...

jag tycker den första! Klart du ska ha en logga! ser fram emot kommande kollektioner!!!( som kompis får man väl bra priser....)
KRAM

Anonym sa...

loggan i mitten var snyggast. hoppas att ni har det bra. Anders tackar för gratulationerna. stor kram therese

Anonym sa...

Tycker åxå att den i mitten var snyggast.
Ha det, från ett soligt Sjulnäs
Kram Lenita

Anonym sa...

Jag tycker att den första kändes mest proffsig och var snyggast också. Självklart ska du ha en logga, du gör ju så fina saker som du kan sälja.
/Johannes

Anonym sa...

Loggorna har bytt plats sen jag tyckte till. jag tycker alltså att loggan utan svart fyrkant, med svarta bokstäver är snyggast. Hoppas ni har det finfint i sthlm. Kram

Anonym sa...

Men ååhh. Hanna! Nu måste jag ju också ändra mig för annars tycker jag ju själv utan backup.

Anonym sa...

Loggan i mitten tycker vi är snyggast. Kram från Pappa och Maj-Lis

Anonym sa...

Jag tycker att den nya du gjorde blev super!!! Åh vad jag vill kunna köpa dina fina saker Lisette! När & hur? Tips(om jag kan ge & om du nu behöver...) är så klart gratis!
Stor kram Anna