Det efterlyses en logga på saker som jag gör, inte vet jag om det behövs?! Kanske skulle det vara kul? På saker som jag syr kanske? Har i alla fall försökt mig på nåt och behöver lite smakråd, har en favorit men låt höra era tankar. Färg?Form?
9 kommentarer:
Anonym
sa...
Det är en bra grej, för man bär det med stolthet om man har nåt gjort av dig. Loggan i mitten var nog snyggast. Ha det vi hörs kram challan
Jag tycker att den första kändes mest proffsig och var snyggast också. Självklart ska du ha en logga, du gör ju så fina saker som du kan sälja. /Johannes
Loggorna har bytt plats sen jag tyckte till. jag tycker alltså att loggan utan svart fyrkant, med svarta bokstäver är snyggast. Hoppas ni har det finfint i sthlm. Kram
Jag tycker att den nya du gjorde blev super!!! Åh vad jag vill kunna köpa dina fina saker Lisette! När & hur? Tips(om jag kan ge & om du nu behöver...) är så klart gratis! Stor kram Anna
9 kommentarer:
Det är en bra grej, för man bär det med stolthet om man har nåt gjort av dig.
Loggan i mitten var nog snyggast.
Ha det vi hörs kram challan
jag tycker den första! Klart du ska ha en logga! ser fram emot kommande kollektioner!!!( som kompis får man väl bra priser....)
KRAM
loggan i mitten var snyggast. hoppas att ni har det bra. Anders tackar för gratulationerna. stor kram therese
Tycker åxå att den i mitten var snyggast.
Ha det, från ett soligt Sjulnäs
Kram Lenita
Jag tycker att den första kändes mest proffsig och var snyggast också. Självklart ska du ha en logga, du gör ju så fina saker som du kan sälja.
/Johannes
Loggorna har bytt plats sen jag tyckte till. jag tycker alltså att loggan utan svart fyrkant, med svarta bokstäver är snyggast. Hoppas ni har det finfint i sthlm. Kram
Men ååhh. Hanna! Nu måste jag ju också ändra mig för annars tycker jag ju själv utan backup.
Loggan i mitten tycker vi är snyggast. Kram från Pappa och Maj-Lis
Jag tycker att den nya du gjorde blev super!!! Åh vad jag vill kunna köpa dina fina saker Lisette! När & hur? Tips(om jag kan ge & om du nu behöver...) är så klart gratis!
Stor kram Anna
Skicka en kommentar