lördag, mars 10

Vårljus!

Det är härligt när solen börjar lysa in, trots att man då ser hur skitiga fönstrena är.Men det blir sådana fina skuggor på väggarna då. Jag bor för högt upp för att få kvistskuggor från träd på väggen, men det är fint det! Här är ett smakprov på vad som fanns på min vägg idag. Fint när det hela tiden förändras. Jag vill också skänka kramar till fru Cia som gift sig i härliga Thailand. Vilken grej! Grattis!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder. Och vilken snygg lampfot.

Vi saknar er och vill hellre ha er här hemma i pite under påsk men gå och se Saleem om ni får chansen.

/JockeL

Anonym sa...

SNYGGA SKUGGOR OCH VILKET HÄRLIGT LJUS DET ÄR NU, HELT OTROLIGT.
NYSS HEMKOMMEN FRÅN JÄKKVIK MED EN HÄRLIG SLALOM HELG DET ÄR LIVET .
HOPPAS VI KAN TA EN HELG I HEDE NÅN GÅNG.DET ÄR LIVET SÅ HÄR ÅRS.
KRAM CHALLAN