fredag, april 20

Grattis Sandra!

Idag fyller du 17år! Grattis! Hoppas att du får en bra födelsedag.
Grattis önskar även moster Challan som är på besök hos mig.
Tack för besöket förra veckan det var underbart, vi hade tur med vädret för nu snöar det här ute. Ha en bra resa och ta hand om dig, saknar dig redan.
Je t'aime

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill önska Sandra en härlig 17 års dag och om ett år så kommer du allt få skjutsa mig.
Får tacka Lisette att hon tar hand om oss i de kalla Stockholm och hälsar hem till soliga Piteå. Ha det bra Kramar från Challan

Anonym sa...

Vad händer i era länder? INget nytt under solen? Kram från oss på backevägen.

Anonym sa...

Jag tänkte just det!
Har du somnat eller hur är det, Jag skulle tycka det var roligt om du återvände till ditt bloggande.
Vet att du har mycket med flytten och packandet men saknar dina ord.
Älskar dig din tvilling Challan

Hanna sa...

Du är utmanad!
Lycka till med allt stök och bök, jag avundas er inte. kram kram