torsdag, augusti 30

Härligt!

En riktigt härlig sensommardag med höstkänsla har det varit idag. Då passar det utmärkt att göra ett besök till Rosendahls trädgård och fika i trädgården eller bara njuta av allt vackert som finns att titta på. Själv har jag jobbat där idag, inte så pjåkigt faktiskt. Gå dit och njut i helgen om ni har möjlighet, ät en varm soppa eller drick gott te! Det värmer själen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er i höstrusket! Här regnas det och är typ 8 grader. Appropå the så har jag fått dille på rött the i påse, det vanliga märket. Kan lätt dricka några koppar per dag:) Nu ska jag åka och se på teater, men jag vill gärna veta hur det gick på intervjun i fredags, danne!!! Kram på er, längtar och väntar.