onsdag, september 26

V.28

Veckorna går och man hinner knappt vara med. Järntabletterna har gjort susen och värderna är nu uppe på normalen, skönt! Känner mig nu lite piggare. Men fogarna gör sig mer påminda och jag känner mig tung och osmidig. Att vända sig i sängen tar en evighet och det är långt ner till golvet. Dax att hitta sig ett par skor som inte kräver snörning och att man böjer sig ner. Bilden är på magen och den lilla tjejen som sparkar och rör på sig så det syns och känns utifrån.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
vilken fin mage och jag förstår att det börjar bli lite tungt men kom ihåg att du är gravid och inte glömmer av att vila.Nu längtar vi sååå av att få komma och hälsa på er. Bra att värderna har blivit bättre. Massor med kramar från fam. Holmgren.

Anonym sa...

stoooooor mage,hoppas du får vila nu de sista veckorna och få jobba lite mindre, det finns lite att göra hemma oxå innan födseln.
Igår var vi och såg det nya tillskottet i westerbergs släkt, hon var så söt.(Ulrika hade insett att man ej kan vara en stål mamma utan man behöver mycket vila.)
Jag älskar dig hälsar Maja vill komma till er snart,lycko morfar.

Ha det bra och hoppas du får nå skor utan snören.kramar från en som tänker på er jämt puss Challan

Anonym sa...

Det var finfint att hinna se och uppleva er alla e liten stund trots det knappa tidschemat i söndags. Men vi längtar ju såklart efter er ändå. Har ni börjat på föräldrakursen än? Eller blir det någon? Jag tyckte det var lite komiskt men ändå kul att se och höra andra gravida par.
Stora kramar från oss som också har stor mage!

Anonym sa...

Oj vilken fin mage, man längtar inte nå mindre efter lillan när man ser hur magen växer. Men snart kommer vi ner och kollar in magen i verkligheten vi längtar så efter ER.
Kram från Maggan & Tommy

Anonym sa...

Oj vad den växer,det var ju inte så länge sedan jag såg den.Hoppas du och "äpplet" mår bra.
Isak har berättat för många att magen heter så och att hon sparkade honom i örat.
Hoppas att du njuter också av de sista månaderna,för mysigt är det också fast det är jobbigt.
Puss&Kram Camilla och alla andra.

Anonym sa...

Jag är feruktansvärt avis på Hanna som har fått träffa er när hon vara nere.

Undrar varför alla fantombilder på bebisar gör så att alla ser ut som Homer Simpson?

En söt liten Homer ni har, rätt så lik våran faktiskt.

/JL

Anonym sa...

Vilken söt näsa din lilla tjej kommer att få.
Magen, den är hur fin som helst. Tänk att det finns en person där inne som är nyfiken på vad som finns här ute.
Ses imorgon och lycka till imorgon bitti på kursen.
Kram kajsa