Grattis Maja på 4årsdagen!
Hoppas att du får en bra födelsedag! Jag kommer ihåg sommaren, det var då du började leka med dockan Alma som än idag följer med dig vart du går. Det märks att du snart skall få ett syskon.
Vill även gratta Maj-lis på sin födelsedag! Grattis!

2 kommentarer:
tack för grattiförtonen, hej jag älskar dig.
tttvvvvvvvffdgghjjklö
fick många presenter på min 4 års dag, synd att ni inte kom vi hade mycket fika.
fffggyhnj,l.lollllokmm,,.,.-,käåökhyhnm,kkjubntvtfuj
kramar och pussar från Maja HEJ DÅ
MMMMMMAAAAAAJJJJJAAAAAAAAAAAA.
Hejsan skulle bara ge ett förslag att när man kommer in på din sida här kan man ha lite fin musik.
Har sett de på en del andra bloggsidor.kram challan
Skicka en kommentar