Moster igen!!
Nu har jag blivit moster igen, helt underbart! Till en liten tös, även hon kom lite tidigt. Men allt gick bra trots en magsjuk mor.
Längtar att få träffa dig! och älskar din mamma så!
Vill också gratta stora Edwin på sin födelsedag, hoppas att du haft en bra dag så ses vi nästa helg. Tänk vad tiden går och att du redan fyller 2år!

2 kommentarer:
Ja visst är det underbart med barn man blir så lycklig. Det är ju tur att denna ska man få snosa på innan hon blir för stor. Vi längtar till er alla.
Massor med kramar Lenita m.fam
Jag håller helt med Lenita. Jag lääängtar sååååå mycket att få hålla er Matja. Men nu är det ju inte så länge till. Och jag hade så tur att jag var ledig den helgen ni kommer. Och nu längtar jag också efter Challans och Anders tös.:)
Kramar Camilla m. fam.
Skicka en kommentar