onsdag, februari 20

Kusinerna

Ebba 1mån och Matja 3månader, med mammornas kläder från förr.
Att vi varit små och har smått samtidigt, det är kul. Men de 90 milen som vi har mellan oss nu känns längre än förr, tack för att telefonen och inernet finns!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kram från din faster
som minns ER,just i de
kläderna!Så söta och
tänk att kunna bevara
de nya flickorna,som
kristaller,som lyser
som solar!!
Tack för så fina
bilder!!
Ha det så gott!

charlotte sa...

Tänk va tiden går vi snart fyller 32 år . Men med mycket glimt i livet , har vi nog långa memoarer skrivet.
Vad vi än i livet gjort, är det nog nåt väldigt stort.
Vi har många gett stor närhet och levt med mycket kärlek.
Vilket vi gett till våra änglar , så de kan ge i sin tur till sina strängar.
kramar från din tvilling.

Hanna sa...

Ni fattas oss! Puss å kram