söndag, juni 8

Grattis!

Grattis på födelsedagen min kära syster Camilla, visst var det 3o du fyller!?
Hoppas att du får en bra dag.
Din födelsedag har alltid varit vår inledning på sommaren,
även om vi alldeles för sällan kan vara med och fira dig.
Men
nu är det sommar!!!
Häggen blommar väl uppe hos er nu också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för de fina orden. Oja häggen blommar nu för fullt, även äppelträd och körsbärsträd. Och otroligt mycket blommor som maskrosor och midsommarblomster.
Men kallt! Kl.19 hade vi endast +8,5 grader,huga ligen!
Skönt att va inne.
Puss och kram Camilla