Nu kommer den varje vecka!
Varannan vecka med rotfrukter och varannan vecka med grönsaker.
Fick testa grönkål för första gången denna vecka. Gjorde en omelett på den och det blev ganska gott.
Det känns bra, det blir inte lika tungt att bära när man skall handla.
2 kommentarer:
Va, får du det till dörren???
Är isåfall väldigt avensjuk på dig.
Godnatt/Lenita
Defenitivt avis!
Skicka en kommentar