Mmm...

Nya höjder och nya smaker. Just nu biter Matja i allt hon får tag på, några nya tänder kan vara på väg. Annars har helgen varit lugn, ett besök på Gröna Lund och Moneybrother på fredagen med Maria var en bra start på helgen. Resten av helgen hade lite fixande, tvättande och jobbande på schemat. Återkommer om jobbandet, men därav lite mindre tid till bloggandet.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar