måndag, september 1

Mmm...Pappa!!









Matja gillar mycket att leka med pappa, helgerna är helt fantastiska när pappa är ledig. Mycket lek blir det!
Helgen har varit bra, lite fixande med barnsäkerhet nu när Matja börjat vilda omkring i lägenheten. Lite trägårdsarbete samt besök på Kocksgatan där Matja fick den fina boken om Lill-Zlatan, den var bra!
Dagen har vi tillbringat med fina Herman och Helena i Vasaparken och på öppnis där, en god lunch på Vurma och lite shopping. På Lindex finns nu en ny kollektion av "Fem myror..." kläder, Jag gillar elefanten! Det är värt ett besök!
Imorgon bär det av på Klapp och klang här på Essingen, nu skall det nätverkas och sjungas!

Inga kommentarer: