tisdag, oktober 14


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra va kul!

Anonym sa...

Härligt att få träffa er så länge, vi längtar redan.
//Lenita

charlotte sa...

ååhhhhhhhhhh vad vi längttttttrrrrr ,vvvvvåraaaaat tangggggäntbord är inte okey
de blir lite konstiiiig text.

Vi kommer nogner kring den 6 november har inte besämmt ännu som vanligt, Ante ska ner på kurrrrrs då. kram Challan.

Anonym sa...

Roligt att ni blir här så länge.
Vi ser framemot det...Alla på kullen. Men även Sandra på Bäckgatan 8 också. Hon flyttar ju hemmifrån på fredag.

Jag kommer ner till Stockholm på Torsdag kväll 23:e. Skulle vilja träffa er då under dom dagarna.

Puss och kram Camilla.