Hurra va kul!
Härligt att få träffa er så länge, vi längtar redan.//Lenita
ååhhhhhhhhhh vad vi längttttttrrrrr ,vvvvvåraaaaat tangggggäntbord är inte okeyde blir lite konstiiiig text.Vi kommer nogner kring den 6 november har inte besämmt ännu som vanligt, Ante ska ner på kurrrrrs då. kram Challan.
Roligt att ni blir här så länge.Vi ser framemot det...Alla på kullen. Men även Sandra på Bäckgatan 8 också. Hon flyttar ju hemmifrån på fredag.Jag kommer ner till Stockholm på Torsdag kväll 23:e. Skulle vilja träffa er då under dom dagarna.Puss och kram Camilla.
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Hurra va kul!
Härligt att få träffa er så länge, vi längtar redan.
//Lenita
ååhhhhhhhhhh vad vi längttttttrrrrr ,vvvvvåraaaaat tangggggäntbord är inte okey
de blir lite konstiiiig text.
Vi kommer nogner kring den 6 november har inte besämmt ännu som vanligt, Ante ska ner på kurrrrrs då. kram Challan.
Roligt att ni blir här så länge.
Vi ser framemot det...Alla på kullen. Men även Sandra på Bäckgatan 8 också. Hon flyttar ju hemmifrån på fredag.
Jag kommer ner till Stockholm på Torsdag kväll 23:e. Skulle vilja träffa er då under dom dagarna.
Puss och kram Camilla.
Skicka en kommentar