tisdag, november 11

Kritor

Matjas första teckning, sittande på golvet utanför toan i vår lägenhet.
Bläddra i blocket var kul, stoppa kritorna i munnen också men några
stötar med kritan i pappret blev det!

2 kommentarer:

charlotte sa...

Vad snyggt!!!! undrar vem du brås på är det Mamma eller Pappa?

Ebba gjorde en teckning oxå idag men hon är en blyerts konstnär, det blev några sträck.kram kram

Anonym sa...

hej på er va finy matja ritar det var också eran hobby kram från mamma kerstin puss på er alla.