Idag åt Matja helt själv sin lunch för första gången, medan jag plockade ur diskmaskinen och plockade undan. Kändes konstigt, nästan som att sluta amma. Men det känns kul att hon blir stor, om en vecka 1 år! Otroligt!
6 kommentarer:
Anonym
sa...
oj så härligt sormig matja är.blir glad att se på henne. kram Therese
Såå fyndigt att fota,processen att äta själv! Du är så tankfull och goo,Lisette! Så gott att få se denna underbara Matja,,,,,,Ler och tycker det är så kul,att du delar med dig! Tack, LISETTE!
6 kommentarer:
oj så härligt sormig matja är.blir glad att se på henne. kram Therese
nu känner man igen barn som det ska vara , och jättefin är hon.ha en bra dag. mamma kerstin.
Tänk vad tiden går fort och än är det bara en början på ett liv. kram
Såå fyndigt att fota,processen
att äta själv!
Du är så tankfull och goo,Lisette!
Så gott att få se denna underbara
Matja,,,,,,Ler och tycker det är så kul,att du delar med dig!
Tack, LISETTE!
Varm kram,,,din faster mona
Hon är så go!
Det var säkert en härlig känsla att få göra det alldeles själv.
//kramar från moster Lenita
Hälit att se att blodpuddingen slinker ner och mosas runt!
Shit alltså, snart 1 år. Vart for tiden? /Jocke L
Skicka en kommentar