Vad tiden går att vår Fanny är 8 år. Man tror inte det stämmer, att vår Fanny till skolan nu ränner. Det var ju nyss hon kom ut , ja nu är det dags att stanna till och njut........ Grattis Grattis Grattis Vi älskar dig vår Fanny önskar mamma,pappa Maja och Ebba
Nu har vi varit och ätit gott fika och firat åtta-åringen. Ja tänk vad tiden går fort,nyss låg de på BB.Men de är ju så underbara de små. Massor med kramar till er och födelsedagsbarnet//Lenita m.fam
Fanny va fin hon är på bilden.har hon redan blivit 8 år vad tiden går fort.vi var där och drack kaffe och en massa med fika och det var så gott.mamma kerstin.
Tack mamma, man vill bara att Matja ska få vara delaktig i sina kusiners kalas oxå. Du ska bara veta vad man står vid dörren innan kalaset börjar. Jo tack fikat smakade bra och många besök som vanligt ,en stort och härlig familj.
4 kommentarer:
Vad tiden går att vår Fanny är 8 år.
Man tror inte det stämmer, att vår Fanny till skolan nu ränner.
Det var ju nyss hon kom ut , ja nu är det dags att stanna till och njut........
Grattis Grattis Grattis
Vi älskar dig vår Fanny
önskar mamma,pappa Maja och Ebba
Nu har vi varit och ätit gott fika och firat åtta-åringen. Ja tänk vad tiden går fort,nyss låg de på BB.Men de är ju så underbara de små.
Massor med kramar till er och födelsedagsbarnet//Lenita m.fam
Fanny va fin hon är på bilden.har hon redan blivit 8 år vad tiden går fort.vi var där och drack kaffe och en massa med fika och det var så gott.mamma kerstin.
Tack mamma, man vill bara att Matja ska få vara delaktig i sina kusiners kalas oxå. Du ska bara veta vad man står vid dörren innan kalaset börjar.
Jo tack fikat smakade bra och många besök som vanligt ,en stort och härlig familj.
Skicka en kommentar