fredag, februari 13

IGÅR!


2 kommentarer:

charlotte sa...

vilka fina bilder du tagit syrran . och vad söt kompis du har Matja.
Vi ses snart vi saknar er såå mycket. puss och kram önskar vi på ryggskatan.

Anonym sa...

oj vilket gulligt "par" hoppas att vi får träffa din kompis nästa gång vi kommer kram farmor och farfar