vilka fina bilder du tagit syrran . och vad söt kompis du har Matja.Vi ses snart vi saknar er såå mycket. puss och kram önskar vi på ryggskatan.
oj vilket gulligt "par" hoppas att vi får träffa din kompis nästa gång vi kommer kram farmor och farfar
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
vilka fina bilder du tagit syrran . och vad söt kompis du har Matja.
Vi ses snart vi saknar er såå mycket. puss och kram önskar vi på ryggskatan.
oj vilket gulligt "par" hoppas att vi får träffa din kompis nästa gång vi kommer kram farmor och farfar
Skicka en kommentar