KLÄDER!
Jag längtar efter att få hänga undan vinterjackan och ta fram vårjackan. En ny skinnjacka skulle inte sitta fel, här från whyred. Ett par nya jeans skulle också behövas, mina favoriter kommer från Acne, och heter Hug Stencil. Jag och min sambo delar redan på ett par!
Sen kommer nog träskorna att pryda mina fötter även i sommar, men detta par skulle inte heller sitta fel när man skall vara lite extra fin. Åsa Westlunds kurbitsmålade träskor är som små konstverk, passar lika bra som ett stilleben på hyllan som på fötterna en varm sommardag.
Grattis Jocke på födelsedagen, hoppas att du får en skön och fin dag! Unna dig lite ledighet och mys, utan en en enda tanke på jobb och bygge.
För det är du värd!!!

2 kommentarer:
Hej Lisette!
Kul att läsa om dina vårkänslor både med vädret och kläderna... Själv försöker jag att inte se vårkollektionen utan siktar in mig på hösten i stället! Har däremot gjort mig själv glad i dag med några mammaplagg på P&P till 70%. Det är också kul shopping!
Hoppas ni blir friska, och att vi ses snart!
Kram Cia
Tack ska ni ha. Jo, en hälig helg har vi haft. Barnvakt och äta ute och mycket snö. Tusen kramar till er, JL
Skicka en kommentar