söndag, februari 22

UTMANING!

Antar utmaningen från Hanna. Sjätte bilden i sjätte mappen.
Det är jul, Matja står framför pianot hos Farmor och Farfar och "plinkar"några toner. Hon gillar att spela piano. Skulle vilja ha ett hemma hos oss.
Hur ser din bild ut?

1 kommentar:

Pernilla sa...

Kul, jag har antagit utmaningen och tagit fram min bild.
Kram från mig