Dagens pyssel började när jag satt och ritade med Matja på vår garderobsdörr som är målad med svart tavelfärg. Vi ritade med vit krita, en sol, en fisk, ett paraply och en båt.Sen fotade jag av det och lekte lite i photoshop. Det var ganska kul!
vad fint, du kan kanske sälja förslaget till en tapetkedja.
DU ÄR JU FÖR PÅHITTIG KÄRA SYSTER!!!KRAM LENITA
En sån fondvägg skulle Siri kunna tänka sig ha den dag hon få eget rum :0)
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
vad fint, du kan kanske sälja förslaget till en tapetkedja.
DU ÄR JU FÖR PÅHITTIG KÄRA SYSTER!!!
KRAM LENITA
En sån fondvägg skulle Siri kunna tänka sig ha den dag hon få eget rum :0)
Skicka en kommentar