torsdag, mars 12

TAPET?

Dagens pyssel började när jag satt och ritade med Matja på vår garderobsdörr som är målad med svart tavelfärg. Vi ritade med vit krita, en sol, en fisk, ett paraply och en båt.
Sen fotade jag av det och lekte lite i photoshop. Det var ganska kul!

3 kommentarer:

charlotte sa...

vad fint, du kan kanske sälja förslaget till en tapetkedja.

Anonym sa...

DU ÄR JU FÖR PÅHITTIG KÄRA SYSTER!!!
KRAM LENITA

Pernilla sa...

En sån fondvägg skulle Siri kunna tänka sig ha den dag hon få eget rum :0)