söndag, maj 24

Skype!

Jag är glad att alla i familjen har skaffat sig skype, vilken möjlighet. Här skypar Matja med Ebba, vilket hon gör dagligen. Hallå, hej, olika pruttljud, skratt och slängpussar är hur de kommunicerar. Det är skönt att känna att man inte är så långt borta!!

1 kommentar:

charlotte sa...

ja att vi få se och lära känna våran stockholms ängel .Jag kommer till helgen så vi får träffas, saknar er och älskar er erhört puss puss