Många korvar har det blivit, inte likt mig men lätt mat att grilla även om man är hela släkten. Längtar hem till ekolådan!
oj, många korvar blev det.Vi önskar dig en korvfri höst, med många grönsaker.kram krram
Ha ha ha!
Oj, att man kan man grilla så många korvar samtidigt!! Endast ett hungrigt geni kommer på en sådan lösning! Mums!
Skicka en kommentar
3 kommentarer:
oj, många korvar blev det.
Vi önskar dig en korvfri höst, med många grönsaker.
kram krram
Ha ha ha!
Oj, att man kan man grilla så många korvar samtidigt!! Endast ett hungrigt geni kommer på en sådan lösning! Mums!
Skicka en kommentar