tisdag, augusti 4

grillning


Många korvar har det blivit, inte likt mig men lätt mat att grilla även om man är hela släkten. Längtar hem till ekolådan!

3 kommentarer:

charlotte sa...

oj, många korvar blev det.
Vi önskar dig en korvfri höst, med många grönsaker.
kram krram

Hanna sa...

Ha ha ha!

Jocke sa...

Oj, att man kan man grilla så många korvar samtidigt!! Endast ett hungrigt geni kommer på en sådan lösning! Mums!