måndag, augusti 17
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

idag är det Ylvas dag, grattis du fina!
Nu har du vuxit om mig och då liten och mös med gosse och ett sugande finger. Du gillade att göra kojor och många böcker har man läst åt dig. Älskar när jag får rå om dig när du kommer på besök. Kramar till tusen fulla med kärlek! Älskar dig!
- MiTTSeTTe kl 10:29
Etiketter: Familjeliv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar