Efter en lång väntan är den nu min. Det bästa är att jag har kvar mitt gamla telefonnummer!Nu skall jag bara lära mig den....
hurra hurra hurra, så kul du kommer att ha !
Äntligen, hoppas det går brakram kram Lenita
kan vi skypa oxå?
Grattis! Den som väntar på något gott ....Kram Maggan
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
hurra hurra hurra, så kul du kommer att ha !
Äntligen, hoppas det går bra
kram kram Lenita
kan vi skypa oxå?
Grattis! Den som väntar på något gott ....
Kram Maggan
Skicka en kommentar