tisdag, september 22

Iphone 3Gs



Efter en lång väntan är den nu min. Det bästa är att jag har kvar mitt gamla telefonnummer!
Nu skall jag bara lära mig den....

4 kommentarer:

Unknown sa...

hurra hurra hurra, så kul du kommer att ha !

Anonym sa...

Äntligen, hoppas det går bra
kram kram Lenita

charlotte sa...

kan vi skypa oxå?

Anonym sa...

Grattis! Den som väntar på något gott ....
Kram Maggan