duvor

det öser ner, en regning dag. Allt är blött och där sitter de och kuttrar, jag stannar till och ser. Jag har det bra under mitt paraply. De bildar ett mönster och är ganska fina. Det gråa är fint, men nästan osynligt. Fast finast vore de nog bland gröna blad. Varför väljer de detta? Jag gillar i alla fall grått!

1 kommentar:
Hej! Skulle du vilja göra min blogg lite finare nån gång om du har tid? puss och kram! hälsa världens sötaste matja från mig :)
Skicka en kommentar