bye 08
sista analoga telefonsamtalet avklarat, nu har vi bara mobiltelefoner här hemma! Så nu vet ni det, men fortsätt att skypa!!
sista analoga telefonsamtalet avklarat, nu har vi bara mobiltelefoner här hemma! Så nu vet ni det, men fortsätt att skypa!!
- MiTTSeTTe kl 21:44
Etiketter: Familjeliv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar