onsdag, november 18

origami


att vika papper, ett enkelt julpapper blir en fågel. I julgranen eller på paketet.
Här hemma skall de få pryda vår gran.
Kolla in dessa fina te påsar, i form av en origami-fågel.Visst blir man sugen på te! Ett studentarbete av Nathalia Ponomareva. Kärlek!
Här finns en bra sida som visar hur du skall vika origami. Nu är det bara att vika på...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å va fint, det blir till att åka och köpa in lite julpapper imorgon. Nåt nytt att pyssla med innan sthlmsresan. Tänkte även baka lussekatter :-) Härligt med julförberedelser! Kram krma

MiTTSeTTe sa...

ååhh..dina lussekatter! En längtan tillbaka till Rotebro och all dess julmys...