helgens besök på mässa gav inspiration, lekfullhet och kära återseenden. Tankar och ideér, varför finns inte dessa människor kring förskolans eller skolans värld. Allt hade nog varit så mycket roligare då!!
Ja ska gå där!!/Matja
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Ja ska gå där!!
/Matja
Skicka en kommentar