söndag, februari 21

Mhy


nu har hon äntligen flyttat in hos oss, vit blev hon i alla fall efter många om och men. Men fint blev det, mysigt med en lampa ovanför bordet.

2 kommentarer:

charlotte sa...

SÅ snyggt!!!!!

Anonym sa...

Lite lilla My över den
//Lenita