nu har hon äntligen flyttat in hos oss, vit blev hon i alla fall efter många om och men. Men fint blev det, mysigt med en lampa ovanför bordet.
SÅ snyggt!!!!!
Lite lilla My över den//Lenita
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
SÅ snyggt!!!!!
Lite lilla My över den
//Lenita
Skicka en kommentar