det finns likheter trots tidsskillnaden, idag kommer sånger och meningar bubblandes ur hennes mun. Man blir lycklig!
Det finns i blodet :)))kram Lenita
Gullig tös!!kram challan
fining! krama henne från oss!
Man brukar säga, äpplet faller inte långt från trät! Kram farmor
go tös den där sötingen på korten =-Dkram camilla
Skicka en kommentar
5 kommentarer:
Det finns i blodet :)))
kram Lenita
Gullig tös!!kram challan
fining! krama henne från oss!
Man brukar säga, äpplet faller inte långt från trät! Kram farmor
go tös den där sötingen på korten =-D
kram camilla
Skicka en kommentar