Åherregud. Kommer inte Leonard tillbaka kommer jag att gräma mig för alltid. Jag kan ju som bekant ångra mig. Jag skulle ha skrålat. Jag grät säkert 7 ggr första gången jag såg dylan i globen och ringde 5ggr till danne och sara mfl, jag gick ju själv.
6 kommentarer:
Har saknat Dig på bloggen, vad fin den är! Kram Maggan
Vackert på stuggon. Blev det några tomater i växthuset?
Hur var Leonard? Grät man?
/JL
En ton och sen grät jag, det var otroligt ljud. Att globen kunde vara så intimt och litet, man blev ju kär i gammelgubben:)Tomater åt vi i massor!
Kul att du är tillbaka igen. Hoppas sommaren varit toppen.
Varma hälsningar,
Pernilla
Du är såååå efterlängtad!!!
Massor med kramar//Lenita
Åherregud. Kommer inte Leonard tillbaka kommer jag att gräma mig för alltid. Jag kan ju som bekant ångra mig. Jag skulle ha skrålat. Jag grät säkert 7 ggr första gången jag såg dylan i globen och ringde 5ggr till danne och sara mfl, jag gick ju själv.
Skicka en kommentar