söndag, augusti 15

tillbaka


















en härlig semester har gått förbi, skönt och helt underbart.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har saknat Dig på bloggen, vad fin den är! Kram Maggan

Jocke L sa...

Vackert på stuggon. Blev det några tomater i växthuset?
Hur var Leonard? Grät man?
/JL

MiTTSeTTe sa...

En ton och sen grät jag, det var otroligt ljud. Att globen kunde vara så intimt och litet, man blev ju kär i gammelgubben:)Tomater åt vi i massor!

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka igen. Hoppas sommaren varit toppen.
Varma hälsningar,
Pernilla

Anonym sa...

Du är såååå efterlängtad!!!
Massor med kramar//Lenita

JL sa...

Åherregud. Kommer inte Leonard tillbaka kommer jag att gräma mig för alltid. Jag kan ju som bekant ångra mig. Jag skulle ha skrålat. Jag grät säkert 7 ggr första gången jag såg dylan i globen och ringde 5ggr till danne och sara mfl, jag gick ju själv.