söndag, november 21

Matja


önskelistan:en liten, liten tårta i ett stort, stort paket. Skidor och en zebra. Något som hon fick plus mycket, mycket mer.
Nu har vi haft kalas med fina vänner och den minsta var favoriten Elsa (Badelsa). Vi fikade och blåste i trumpeter. 3 årsklänningen som var sydd av Challan passade perfekt.
Innan hon somnade med ett leende på läpparna så sa hon
- födelsedagen den var bra, mamma
Nu sover hon gott våran storing!

2 kommentarer:

charlotte sa...

åhhh vad jag skulle ha viljat va med!!!!! phu... vad moster känner sig långt borta,ingen Skyp hellre.
Vilken fin dag du har haft mitt gullefrö vad du växer, nu 3 ÅR helt otroligt.Många kramar från challan och min familj.krrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !!!!!!!

Pernilla sa...

Stort grattis till Matja från hela familjen Lagergren. Hoppas vi får tillfälle att ses snart, kram kram