Har slaktat två koftor och stickat på nytt;)
Oj vad du är händig, det skulle jag aldrig fixa. Men hon är ju så himla söt och glad vår Matja!Alla hjärtans kramar från farmor och farfar!!!!!
Vad fin den blev, riktig återvinnings kvinna du är.Super snygg, hur länge tog det att sticka?
Så otroligt fin, jag menar både barn och kofta!
Vad du kan!!! Du är duktig du:))Måste säga att hon är gode lik dig,massor med kramar Lenita
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Oj vad du är händig, det skulle jag aldrig fixa. Men hon är ju så himla söt och glad vår Matja!
Alla hjärtans kramar från farmor och farfar!!!!!
Vad fin den blev, riktig återvinnings kvinna du är.
Super snygg, hur länge tog det att sticka?
Så otroligt fin, jag menar både barn och kofta!
Vad du kan!!! Du är duktig du:))
Måste säga att hon är gode lik dig,massor med kramar Lenita
Skicka en kommentar