måndag, mars 7

rosa






















Den nya serien från Höganäs, lite då lite nu, lite klumpig lite fin.

bilder lånade av; Höganäs

1 kommentar:

Anonym sa...

Rosa, lite överaskande kanske? Kram svärmor!