bredvid soffan, några tidningar och en fin lampa på. Jo en spånkista skulle nog sitta fint.
Väcker ljuva minnen, en sådan fanns i mitt hem där mamma förvarade mössor och vantar! Jättefin kram Svärmodern!
Hej!Trodde nästan du varit hemma hos mej och fotograferat min spånkista tills jag insåg att du tänker dej en som är några storlekar större!Min är 30x40 ungefär och förvarar några 80-talstidningar... och en och annan dagbok som berättar om ett annat slags Lenaliv..Kramar
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Väcker ljuva minnen, en sådan fanns i mitt hem där mamma förvarade mössor och vantar! Jättefin kram Svärmodern!
Hej!
Trodde nästan du varit hemma hos mej och fotograferat min spånkista tills jag insåg att du tänker dej en som är några storlekar större!
Min är 30x40 ungefär och förvarar några 80-talstidningar... och en och annan dagbok som berättar om ett annat slags Lenaliv..
Kramar
Skicka en kommentar