stol

Stolar är något som jag gillar, de finns i så olika former och färger. Jag behöver nya stolar till mitt nästa boende.
Denna stol, PS Slingra från Ikea har en så fin form. Den skulle passa men jag tänkte att mina stolar skulle vara svarta.
Kanske ett kommande projekt?! eller...
Bild lånad från; Ikea

3 kommentarer:
Undrar om man blivit färgblind på gamla dar, tycker den till höger ser jätte svart ut! Eller? Kram svärmodern!!!
Det är jag som har fixat den svart:)
Skönt, då är det fortfarande ingen fara! Kram svärmodern!!!
Skicka en kommentar