torsdag, mars 17

stol


Stolar är något som jag gillar, de finns i så olika former och färger. Jag behöver nya stolar till mitt nästa boende.
Denna stol, PS Slingra från Ikea har en så fin form. Den skulle passa men jag tänkte att mina stolar skulle vara svarta.
Kanske ett kommande projekt?! eller...

Bild lånad från; Ikea

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om man blivit färgblind på gamla dar, tycker den till höger ser jätte svart ut! Eller? Kram svärmodern!!!

MiTTSeTTe sa...

Det är jag som har fixat den svart:)

Anonym sa...

Skönt, då är det fortfarande ingen fara! Kram svärmodern!!!