fint från Gustavsberg.Bild lånad av; Gustavsbergs porslinsfabrik
Riktigt fina koppar, såg dem förra veckan på Hem Ljuva Hem i Småstaden. Skulle borda köpa nya kaffekoppar men kan ej bestämma mig för vilka jag vill ha. Kram Maggan!
Fiiiiina!!!Kram Lenita
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Riktigt fina koppar, såg dem förra veckan på Hem Ljuva Hem i Småstaden. Skulle borda köpa nya kaffekoppar men kan ej bestämma mig för vilka jag vill ha. Kram Maggan!
Fiiiiina!!!
Kram Lenita
Skicka en kommentar