fredag, maj 6

matbord


idag levereras vårt efterlängtade matbord, hoppas att det passar! Spännande...

4 kommentarer:

Margaretha sa...

Underbart fint!

Mari sa...

Oj, vad fantastiskt fint! Hoppas ni får en fin helg. Kram.

Lena sa...

Superfint! Vill gärna se bild när det är på plats!

Ha det gott, vi ses på onsdag!

Kramar

charlotte sa...

Det blev bra, du har tycke för smak!!