idag levereras vårt efterlängtade matbord, hoppas att det passar! Spännande...
Underbart fint!
Oj, vad fantastiskt fint! Hoppas ni får en fin helg. Kram.
Superfint! Vill gärna se bild när det är på plats!Ha det gott, vi ses på onsdag!Kramar
Det blev bra, du har tycke för smak!!
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Underbart fint!
Oj, vad fantastiskt fint! Hoppas ni får en fin helg. Kram.
Superfint! Vill gärna se bild när det är på plats!
Ha det gott, vi ses på onsdag!
Kramar
Det blev bra, du har tycke för smak!!
Skicka en kommentar