måndag, juni 6

sommarfin






så fina, kanske man skulle utmana sig själv och vara lång för en stund
foto; Topshop

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, känner hur jag får senadrag i fötterna, men fina var dom! Kram från Maggan!!!

Anonym sa...

Ännu längre.....fina var de
Kram Lenita

Hanna sa...

Kilklack brukar vara lättare att gå i än "vanliga" högklackade, så go for it! Själv har jag ett inre motstånd mot att blir längre som jag jobbar på att ta bort, för det är ju snyggt med längd! Inspirera mig!kram