måndag, juli 11

kärlek


började semestern med bröllop, nu heter man Bergvall och är så lycklig.
Nu fortsätter vi att chilla! ha en fortsatt trevlig sommar

4 kommentarer:

Lena sa...

En sån fantastisk härlig start på semestern!

Och den kan absolut bara bli fin...

Kramar

Mari sa...

Underbart! Stort grattis till er, fina.

Anonym sa...

Ett stort grattis och många lyckönskningar från syster på sjulnäskullen... Kram på er!!

Pernilla sa...

Vad roligt. STORT GRATTIS till hela familjen Bergvall! Ni är ett vackert och passande par.
Lyckönskningar för framtiden önskar Pernilla