började semestern med bröllop, nu heter man Bergvall och är så lycklig. Nu fortsätter vi att chilla! ha en fortsatt trevlig sommar
En sån fantastisk härlig start på semestern! Och den kan absolut bara bli fin...Kramar
Underbart! Stort grattis till er, fina.
Ett stort grattis och många lyckönskningar från syster på sjulnäskullen... Kram på er!!
Vad roligt. STORT GRATTIS till hela familjen Bergvall! Ni är ett vackert och passande par.Lyckönskningar för framtiden önskar Pernilla
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
En sån fantastisk härlig start på semestern!
Och den kan absolut bara bli fin...
Kramar
Underbart! Stort grattis till er, fina.
Ett stort grattis och många lyckönskningar från syster på sjulnäskullen... Kram på er!!
Vad roligt. STORT GRATTIS till hela familjen Bergvall! Ni är ett vackert och passande par.
Lyckönskningar för framtiden önskar Pernilla
Skicka en kommentar