torsdag, november 24
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Här skulle jag vilja vara just nu, hos min älskade tvillingsyster. Hennes egentillverkade papperstjärnor, snöflingor och en kopp kaffe. De skulle ge mig adventsmys, värme och kärlek.
- MiTTSeTTe kl 10:20
Etiketter: Familjeliv
1 kommentar:
Jo full av kärlek till dig<3
skulle oxå vilja ha dig nära....
Skicka en kommentar