bokstavstavla


ett bra sätt att få lyckas att skriva på egen hand, är en bokstavstavla på skrivbordet. Detta har vi använt länge på mitt jobb och nu skall Matja få en i julklapp. Denna är i storlek 13x18, så om du vill skriva ut och ge till ditt bokstavs nyfikna barn så gör det gärna! Klicka på bilden och skriv ut!!
Jag har köpt en stående ram i plexiglas som jag skall sätta det i, annars kan du ju rama in det i en vanlig ram och hänga på väggen ovanför skrivbordet. Tänk också att det finns tillgång till randigt papper och tunna pennor, det är också verktyg till att få lyckas på egen hand.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar