onsdag, december 28
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Vi firar julen här hemma, det är mysigt. Matja började dagen med att öppna ett paket från Frida, en kollegas dotter. Vilket innehöll en röd finklänning. Den klänningen har hon haft varje dag sen julafton.
-jag är så fin mamma!
- MiTTSeTTe kl 11:46
Etiketter: Familjeliv
1 kommentar:
Tack för en fin jul! Farmor håller med, Matja är fin!
Skicka en kommentar