onsdag, december 28

julafton



Vi firar julen här hemma, det är mysigt. Matja började dagen med att öppna ett paket från Frida, en kollegas dotter. Vilket innehöll en röd finklänning. Den klänningen har hon haft varje dag sen julafton.
-jag är så fin mamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en fin jul! Farmor håller med, Matja är fin!