tisdag, december 6

julgran



i år blir det julgran här hemma, längtar redan. Kanske några Svampar, här från Ikea. Färgglada och mjuka kulor från Lagerhaus, eller om man hinner kanske sy sig några egna färgglada flug svampar.

Inga kommentarer: