idag äter vi lussekatter i mängder samtidigt som vi får titta på våra fantastiska barn som sjunger. Jag gillar lucia;)
Och den finaste lucian av alla har du hemma! Kramar från farmor/svärmor
Vi har ju en sjungande ängel(Lucia )som kommer årligen hit min svärmor sjunger på morgonen och kommer med lussebullar och pepparkakor, vilket luciamys!!
Har varit och sett vår lucia Sanna som lussade på skolan idag:)Kram Lenita
Tack för lussandet via skypen!!!Härlig värme och mys, älskar er....kramar
Skicka en kommentar
4 kommentarer:
Och den finaste lucian av alla har du hemma! Kramar från farmor/svärmor
Vi har ju en sjungande ängel(Lucia )som kommer årligen hit min svärmor sjunger på morgonen och kommer med lussebullar och pepparkakor, vilket luciamys!!
Har varit och sett vår lucia Sanna som lussade på skolan idag:)
Kram Lenita
Tack för lussandet via skypen!!!
Härlig värme och mys, älskar er....kramar
Skicka en kommentar