tisdag, december 13

lucia


idag äter vi lussekatter i mängder samtidigt som vi får titta på våra fantastiska barn som sjunger. Jag gillar lucia;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Och den finaste lucian av alla har du hemma! Kramar från farmor/svärmor

charlotte sa...

Vi har ju en sjungande ängel(Lucia )som kommer årligen hit min svärmor sjunger på morgonen och kommer med lussebullar och pepparkakor, vilket luciamys!!

Anonym sa...

Har varit och sett vår lucia Sanna som lussade på skolan idag:)
Kram Lenita

charlotte sa...

Tack för lussandet via skypen!!!
Härlig värme och mys, älskar er....kramar