grattis fina, vi ses snart;)
Tack , och tack för ni ringde oss och vi ses snart efter Moas kalas. Kram Ebba Fvjlöjjyres älskar er <3
Skicka en kommentar
1 kommentar:
Tack , och tack för ni ringde oss och vi ses snart efter Moas kalas. Kram Ebba
Fvjlöjjyres älskar er <3
Skicka en kommentar