lördag, januari 7

Lempi



Jag gillar att dricka i glas med fot, det gör vardagen lite festligare. Här är ett glas från Iittala för både vardag som fest. Designad av svenske Matti Klenell.
Ett glas med en enkel och fin form, gillar mycket!!

bild lånad av; Iittala

Inga kommentarer: