måndag, januari 30

vårnytt



från Carin Wester, det är nästan som om man känner sig lite gammal. Men visst har man haft byxor under klänningen ett par gånger i sin ungdom. Fast detta känns nytt och väldigt fint.

via; Carin Wester

Inga kommentarer: