vårnytt

från Carin Wester, det är nästan som om man känner sig lite gammal. Men visst har man haft byxor under klänningen ett par gånger i sin ungdom. Fast detta känns nytt och väldigt fint.
via; Carin Wester

från Carin Wester, det är nästan som om man känner sig lite gammal. Men visst har man haft byxor under klänningen ett par gånger i sin ungdom. Fast detta känns nytt och väldigt fint.
via; Carin Wester
- MiTTSeTTe kl 08:16
Etiketter: kläder och sånt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar